Maanantai 16.5
Heräsimme aamulla normaaliin tapaan 7.00. Väsymys painasi kaikkia ja Jonne oli edelleen kipeänä. Muu porukka lähti kouluun ja Jonne jäi lepäämään sänkyyn.
Koulupäivä oli ihan perus. Jatkoimme projekteja eteenpäin menestyksellä.
Illalla söimme lukan tekemää jauhelihapastaa ja katsoimme Suomi vs Usa lätkäpelin.
Peli päättyi 4-1 Suomen voittoon. USA oli kyseisessä pelissä hyvin aggressiivinen. Jäähyjä tuli pelissä rutkasti ja 3 Suomen tekemistä maaleista oli Ylivoima maaleja. Katsoimme illalla vielä hetken Youtubea ja sitten kävimme nukkumaan.
Kommentit
Lähetä kommentti